pondelok 28. marca 2011

Experiment...a lá sunny

Ahojte slniečka,
Wua pripadá i to ako večnosť, čo som sem písala síce je možné, že to bola dosť dlhá doba, no viete, ale povinnosti sú povinnosti inak to nevychádzalo. Ale momentálne je to už nepodstatné, pretože som tu späť s mojimi divnými nápadmi :D Takže pri tvorbe týchto nechtíkov ma nejako osvietilo a snažila som sa spraviť niečo podobné čipke, síce neviem či mi to vyšlo, ale na konci to vyzeralo skutočne fajn :D tak spontánne som si vybrala ako podklad la essence- Ultimate Pink a na moju zvyšnú kreatívnu činnosť som využila laky od Gabriella Salvete- odtieň č. 129 Gabriella Salvete- odtieň č. 104 je to taký zaujímavý dizajn môže povedať, avšak dlho mi nevydržali, z toho dôvodu, že som si stihla spraviť iba jednu ruku a na druhú mi nezostal čas, no dobre tak som bola len unavená a nechcelo sa mi :D:D  tak som si ich odlakovala a urobila si iné nechtíky, ale nedalo mi a musela som zdatovať tento môj experiment J  no a druhé nechtíky čo si budem dnes robiť Vám sem zavesím až neskôr aby ste mohli pekne postupne čítať :D  Tak šup šup do toho, aby ste mi mohli pár komentárov napísať s vašimi názormi, ktoré vrľmi ocením J a ja sa idem nejak inšpirovať na ďalšie nechtíky :D
Estherov zákon:
 Vyštrbenú šálku, pohár od rúžu, alebo chlp v polievke dostane vždy najfajnovejší člen spoločnosti.
no takže takto som sa kreatívne vyžívala... :)

tek tuto sú znova oje nechtíky ak by ste si ich náhodou riadne neprehliadli máte druhú šancu :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)