streda 6. apríla 2011

golierik, kapsička a gombíky

Ahojte moje drahé slniečka,
konečne mám trocha času aby som sem dala nechtíky, čo som minule robila. Bohužial nejako som to nestíhala pilne som študovala chémiu :) ale našťastie prinieslo to našťastie aj výsledky :D takže aby som sa dostala bližšie k nechtíkom.... Najskôr som si dala na nechty len lak od Gabriella Salvete- odtieň č. 129 je to krásna zelená farbička s malými zlatými trblietkami ak to môžem tak povedať , ktorá ma zaujala už na prvý pohľad.Keď ju zbadáte na nechte najskôr si poviete, že je to len obyčajná zelená nič extra, ale keď sa na ňu bližšie pozriete zistíte ze je v nej aj nádherný zlatý odtieň, ktorý sa výborne vyňíma na slniečku. A na nechtoch mám dve vrstvy tohto laku veľmi dobre sa nanáša ja som s ním nemala ani najmenší problém.





takto som mala pár dní spravené ručičky a keď sa mi začali okraje nechtíkov olupovať tak som si spravila taký jednoduchý vzor ako vám už mohol názov napovedať spravila som si golierik, kapsičku a gombíčky.... :) ktoré som urobila lakom tiež od Gabrielle Salvete- odtieň č.104 a S.M.L- odtieň č.44. Používala som aj tenké šťetce a vyzerá to veľmi dobre podľa mňa...:)



Tak bohužial škola znova volá a musím sa naďalej vzdelávať a dúfam že sa vám tieto moje nechtíky zapáčia a obľúbite si ich ;)
Čas je najlepší učiteľ, bohužial nemá vždy tých najlepších žiakov.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)