štvrtok 17. marca 2011

abstrakt

Ahojte slniečka,
konečne mám po strese maturi za mnou a som šťastná tak na oslavu som sa rozhodla kamke spraviť nechty, no dobre mali sme ísť von a bolo blbé počasie, tak mi navrhla že sa môžem pohrať s jej nechtami. Tak nakoniec vzniklo toto keďže v poslednom čase robím kvetinky a kamoške sa zapáčila kvetinka na vrchnáku laku essence fairytale- Humpty Dumpty ktorý som jej dala aj ako podkladový tak som rozmýšlala prečo nepokračovať v tomto kvetinkovom trende....:D tak mi z toho vznikla taka abstraktná kvetinka tvorena len dvoma lakmi a to S.M.L.- white a Miss sporty-clubbing colours.... a taktiež som použila ešte pred podkladovým lakom od Four Seasons-vyrovnávací gél s vápnikom , ktorý je dobrý na krehké nechty s nerovným povrchom.... zatiaľ je veľmi dobrý nechty z neho boli hladké bez nerovnosti čo je super... a na vrch som dala lak  Four Seasons- Vytvrdzovač lakov na nechty, po ktorom nie len lak rýchlo zaschne, ale taktiež im dodáva ochranu takže je to lak dva v jednom.:D
takže tuto je jedna ladná ručka sice nechápem prečo je taká červená ale to je nepodstatné :D 


no síce je troška otočený ten obrázok, ale pokúsim sa to napraviť zajtra :D 


 no takže môžem skonštatovať že na dnes je to asi všetko síce strašne rada sem píšem ale hlad ma ženie :D:D:D ooou skoro som zabudla nejakú peknú múdrosť :D to si nemôžem odpustiť typické pre mňa :D
Roky úpenlivého pozorovania ľudskej duše ma utvrdili v tom, že najmocnejšia zbraň je slovo.
tak miláčikovia mojim zatiaľ sa mi tu majte :) A nebojte sa ja sa čoskoro ozvem :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)