pondelok 14. marca 2011

Vitaj jar!

ahojte moje drahé slniečka,
som rada že môžem napísať znova pár riadkov.Hoci sú tieto dni trocha ťažké, ale na Vás moje slniečka si čas spravím vždy.:D Takže tento raz prichádzam s taký farebným ,,tornádom"...Mojou super modelkou bola moja kamarátka, ktorá bola ochotná a veľmi zlatá ,a nechala si vytvoriť na nechtoch túto zaujímavosť :) Tak začala by som lakmi, ktoré som použila na vytvorenie... všetky laky boli od značky essence,keďže ako som už trocha dávnejšie písala uchvátili ma tie ich farby :) takže sú to tieto ako podkladový lak essence- Break through a na zdobenie som použila laky essence- choose me!, Sundancer a What do u think? 
takže idem zľava je to Break through,what do u think, choose me! a posledný je sundancer
nevem prečo ale bohovské názvy dávaju týmto lakom :D

Myslím si, že názov celkom dobre vystihol tieto nechtíky su plné kvetiniek :) a tie malinké čudá ak neviete identifikovať mali to byť včielky :D podľa mňa je to akurát taký look na toto obdobie konečne začína jar, otepľuje sa,  vtáčiky štebocú a príroda sa krásne prebúdza a ukazuje všetku svoju krásu a farebnosť a práve toto tieto nechty dá sa povedať oslavujú:)
takže tuto je jeden z ďaľších mojich výtvorov :D pekné nie?? :D

a tuto dávam druhú fotečku aby ste mohli vidieť, že na palčeky som dala len kvetinky :) 

Tak aby som vás už dlhšie nezdržovala isto máte všetci robotu :) tak jedna múdrosť na koniec
Čím viac sa učíš, tým viac vieš. Čím viac vieš, tým viac zabúdaš. Čím viac zabúdaš, tým menej vieš. Tak načo sa učiť?? :D

Možno nebudete súhlasiť s výberom pesničky, ale vždy keď si ju vypočujem rozžiari sa mi na tvári veľký úsmev...tak ahojte slniečka moje zatiaľ :*

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)