pondelok 21. marca 2011

Francúzsky nádych

Slniečka moje drahé,
znova sa vám tu hlásim z novým výtvorom...no dobre tak takým staro-novým keďže som robila tieto nechty minulý týždeň, ale s mojou úžastnou pamäťou som si nepamätala aké laky som použila tak až teraz to sem dávam, ale je to malinké oneskorenie :D Takže aby som sa už konečne dostala k jadru veci prejdem na tieto nadherné nechty :D

dúfam že je to dobre viditeľné :) 

Ako samotný názov už indikuje ide o francúzsku manikúru, ktorá je však troška prizdobená.... takže ako podkladový lak bol použitý lr-priehľadný lak na nechty a lr-white french môžem povedať, že sú to bežne používané laky na tento typ manikury myslím farebne pravdaže pracovalo sa mi s nimi dobre pravdaže až na biely ten trocha vynechaval, ale to je dosť obvyklé pri vielych lakoch ale po 2 vrstvách vyzeral veľmi dobre :D Iste už mohlo veľa ľudí postrehnúť, že rada ozdobujem nechtíky a inak tomu nebolo ani teraz a však je to len jemný vzor na ktorý som použila essence-What do u think? a Sundancer.a keďže kvetiny sú v kurze tak sú aj na týchto nechtíkoch ale v jednoduchosti je krása a práve preto to nie je nič prekombinované..... takže bohužiaľ musím pokračovať v mojom vzdelávaní tak sa s vami lúčim dúfam že sa vám môj nápad zapáčil tak dobrú noc slniečka :*
Vzdelanie je to, čo múdremu odhaluje a hlúpemu zahaluje, ako málo pozná.

2 komentáre:

  1. to je moc zajimava francouzska manikura, pekne :)
    http://theredberry.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem velmi pekne tesim sa ze sa paci :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)