štvrtok 3. marca 2011

choose me, choose me :D

ahojte slniečka
dneska sem prichádzam len s úžasným lakom na nechty keďže sa mi veľmi zapáčila v poslednom čase značka essence tak to bude práve lak tejto značky s názvom choose me. Hneď ako som ho zbadala bola to láska na prvý pohľad veľmi zaujímavý a pravdaže takúto farbičku som v zbierke nemala tak prečo si ho nekúpiť no nie? :D dávala som si na nechty 2 vrstvy a hneď pôsobil krásne a pretože sú v ňom malé zlaté trblietky- aspoň ak ma zrak neklame :D- a na svetle dokonca ide tento lak trocha aj do zelena a nechty vyzerajú byť zvláštne samo o sebe :) Vyzerá vážne super a aj som premýšľala či ozdobiť ešte niečim nechty alebo nie.....  no prosto samotný lak ma tak fascinoval, že som to akosi považovala za nepotrebné :D vem že som sice dnes nepísala žiadne poémy, ale myslím že ten lak aj tak zatieni moje slohové výstupy :D
a nakoniec jeden pekný citát o čase tak sa majte slniečka moje :*
Si jedna bytosť medzi mnohými.Len ty lipneš na kráse a vieš, že musíš odísť. 
Kunze, Reiner
No nie je krásny no povedzte :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)