piatok 11. marca 2011

Farebné more krúžkov

Milé moje slniečka,
tento týžden už druhý krát prichádzam s novou kreáciou, ktorá sa však tento krát nachádza na mojich vlastných nechtíkoch. Tento krát som sa nechala inšpirovať krásnym obrázkom izby a práve obyčajná tapeta mi vnukla nápad spraviť si práve takéto nechtíky. Ako podkladový lak som znova zvolila lak maybelline colorama- milk shake. Keďže budúci týždeň maturujem, práve z tohoto dôvodu padla moja voľba práve na tento lak, aby som pôsobila trocha elegantne :D Na dekoráciu som použila tri laky od essence a to Sundancer, Lime up! a Ultimate pink a štvrtý lak je značky Gabriella Salvete- odtieň 129.
takže zľava sú to laky Sundancer, Ultimate Pink, Lime up!, Milk shake a posledný  Gabriella Salvete- odtieň č.129 

Myslím si, že táto kombinácia farieb je veľmi veselá a plná farieb, ale na druhej strane ako celok pôsobí tento dizajn veľmi zaujímavo nápadne a zároveň v tom je nádych elegancie aspoň to je môj názor, a či je to dobré alebo zlé... to môžeme posúdiť každý len sám :D Ooo a zabudla som na prvej fotke mám v rukách krém, ktorý som si oblúbila aj vďaka jeho vôni, ktorou je čaj chai a mandarinka, a aj preto lebo odkedy ho používam mám pekné jemné ručičky :)
tak tuto sú moje nechtíky spolu s obľúbeným krémom na ruky :)
a znova moje nechtíky no nie sú super... :)

tak a nakoniec jeden krásny citátik a k nemu na Dobrú noc jedna krásna pesnička :)
"Pouč sa zo včerajška, ži pre dnešok, dúfaj v zajtrajšok. Dôležité je neprestať klásť si otázky."Einstein, Albert

krásna pesnička nevem prečo, ale mňa uspáva tak Dobrú nôcku slniečka :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)