utorok 8. marca 2011

Údolie pásikov :D

      
Ahojte slniečka moje :D 
dúfam že všeci sa máte dobre, každopádne ja sa mám super... práve dnes som robila nechtíky mojej kamoške, síce som sa trocha bála či sa jej to bude páčiť, ale tak vravela že sa je to pekné :D tak pevne v to verím že si obľúbi tento dizajn :D keďže som mala požiadavku, aby boli nechtíky jednoduché zvolila som takýto čiarkovaný vzor použila som na to 2 laky a to essence-break through a taktiež Gabriella Salvete- odtieň č.104, ktorý je zlatý. Na podklad som zvolila zas veľmi jemný lak od maybelline Colorama- odtieň č. 252 Milk shake síce sa tento lak veľmi dobre nanášal je veľmi tekutý a aj keď som dala 2 vrstvy stále bol veľmi slabý, avšak pre túto príležitosť priam ideálny :) Mne osobne sa páči môj výtvor, ale ja som dosť subjektívny porodca :D a na dnes vám sem dám zasa jednu múdrosť
 Je úplne zbytočné sa pýtať, či má život zmysel, či nie. Má taký zmysel, aký mu dáme my.
No mne sa moc páčia :D 
tak a na záver aby ste sa mi všetci zobudili a dobre si aj zatancovali a rozhýbali telíčka jedna pesnička možno vás zumba neláka, ale tá pesnička je super ;)

2 komentáre:

  1. Sú vážne pekné, najmä tie prsteníčky sa ti vydarili.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem veľmi pekne sice to bola trocha improvizacia ale som rada ze sa paci :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)