sobota 7. mája 2011

Gabriella Salvete No.114

Hi my sunshine
today I join just a short article about this nail polish because i don´t have so much time before my garduation, but i don´t want neglect you...;) So in the last time the nail polish from Gabriella Salvete charm me absolutely because they have a big color selection which are so playful. Last week when I entered into the drugstore the first thing which i saw to be this polish... Its color was irresistible and i simply had to buy it.(Yet you know it, no??) Its  consistency is a liquid but it´s Ok and just one coat is sufficient that the color excel and application is so simple, too... It´s a beautiful blood red color which is very passionate and electrifying and I think this color fit to each who wear it.... :) And here are some pictures for the best  idea ;)

Ahojte slniečka moje 
dnes sem pripájam iba krátky príspevok o tomto laku pretože nemám veľa času pred maturitou, ale ja vás nechcem zanedbávať...;) takže v poslednom čase mi laky od Gabrielle Salvete  absolútne očarilipretoýe majú veľký výber farieb, ktoré sú také hravé. Minulý týždeň keď som vošla do drogérie prvá vec, ktorú som zbadala bol ten tento lak... Jeho farba bola neodoľatelná a ja som si ho prosto musela kúpiť. (Predsa to poznáte, nie??) jeho konzistencia je tekutá, ale je to v pohode a stačí len jedna vrstva na to aby vynikla táto farba a aplikácia je tiež veľmi jednoduchá... Je to nádherná krvavo-červená farba, ktorá je veľmi vášnivá a elektrizujúca a ja si myslím, že táto farba sa hodí každému kto ju nosí.... :) Ouu a tu sú mejaké obrázky pre lepšiu predstavu ;)

this is my favorite color now :D
toto je moje obľubená farba teraz :D



And finally one song for the best day :)
A nakoniec jedna pesnička pre krajší deň :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)