nedeľa 15. mája 2011

Paris Memories

Hi my sunshines,
after long time i write here again what makes me happy  ... I think this is the last article before my graduation because of course i must learn a i´m so nervous...so you wish me luck, please...:) But let the matter, today i say you about the glitter nail polish by Paris  Memories but i didn´t find  any number on this polish, but surely  you recognize according the pictures which polish I mean. On the pictures I have three coat of glittering polish because it doesn´t see good when i have just one coat on my nails whereas I have just this polish like you can see on the pictures... It´s glittering polish with purple tinge which look so good but you must be careful when you applied it because the glitters aren´t applied evenly. However this polish is not too liquid and it dry so fast... So you don´t spend so much time waiting that you can do something. :) To my mind this is beautiful polish for summer mainly for people who like glamor and with other polish look amazing, too... So my conclusion is that you can choose whether you use it self or with other perfect polish thus your mani make with something special.... ;) So i wish you nice start your week ;) :*
 Fata volentem ducunt, nolentem trahunt. - He who wants, destiny leads, who does not want it, pulling.
Ahojte slniečka moje,
po dlhom čase sem znova píšem, čo ma však robí šťastnou... Myslím si, že toto je môj posledný článok pred mojou maturitou, pretože pravdaže sa musím učiť a som strašne nervózna... Takže držte mi palce prosím...:)
Ale poďme k veci, dnes vám poviem o trblietavom laku od Paris Memories ale ja som nenašla žiadne číslo na tomto laku, ale istotne vy zistíte podľa obrázku, ktorý lak myslím. Na obrázku mám 3 vrstvy tohto trblietavého laku pretože nevyzerá dobre keď mám iba jednu vrsvu na nechtoch, keˇže ja mám len tento jeden lak na nechtoch ko môžete vidieť na obrázkoch....Je to trblietavý lak s fialovým nádychom, ktorý vyzerá dobre, len musíte byť  opatrný, keď ho aplikujete, pretože flitre sa nenanášajú rovnomerne.Avšak tento lak nie je príliš tekutý a veľmi rýchlo schne...Tak nestrávite veľa času čakaním na to aby ste niečo mohli robiť. :) Podľa môjho názoru Je to prekrásny lak na leto najmä pre ľudí, ktorý majú radi lesk a s ostatnými lakmi vyzerá tiež úžasne...Tak môj záver je, že vy si môžete vybrať či ho použijete samostatne alebo s iným perfektným lakom čím vešu manikúru spravíte a niečím zvláštnou....;) Tak prajem vám prijemný začiatok týždna ;) :*
 Fata volentem ducunt, nolentem trahunt. - Toho, kto chce, osud vedie, toho kto nechce, ťahá.







And a good night one of my favorite songs..... Bey-bey sunshines :*
A na dobrú noc jedna z mojich obľúbených pesničiek......Pa pa slniečka :*

1 komentár:

  1. ja vacsinou trblietkave pouzivam na vylepsenie nejakeho klasickeho jednofarebeho..ale aj toto vyzera celkom dobre

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)