sobota 28. mája 2011

Essence blossom etc...

Hi my sunshine,
Now is beautiful saturday morning and i am with my best friend on the hostel. There are so much thing which we are going to do. :D But I won´t forget for you my darlings ;) So these new nails are of course my best friend nails which I did yestarday :D It is mixture of diffrent colors (mix just 5 color :)) I use it because I successfully completed my graduation so I had to buy new polish :D and I wanted to try it... :D so like the base coat were used polish Blossom etc...- Bloom-A-Loom / I Like / Forget-Me-Not from Essence. These are very interesting, pretty and playful color which perfectly fit to the summer weather. Naturally I couldn´t overlook some decoration and together we imagine something what look perfectly :D and on this decoration I use polish Essence- Sundancer and Gabriella Salvete- shade No.102.... I think this little experiment with colors ended very successfully.... See for yourself ;)

You never let go of your illusions! If they disappear you will continue to exist but you stop to live.
Ahojte slniečka,
Je krásne sobotné ráno a a som s mojou priateľkou v ubytovni. Je toľko vecí kotré budeme dnes robiť :D Ale nechcem na vás zabudnúť moji drahúšikovia ;) Takže tieto nové nechty sú pravdaže mojej najlepšej priateľky, ktoré som včera robila :D Je to miox rôznych farieb (mix iba 5 farieb:)) použila som ich pretože keďže som úspešne ukončila maturity tak som si musela kúpiť nové laky :D a chcela som ich vyskúšať ako inak :D Tak ako základnú vrstvu som použila laky Blossom etc...- Bloom-A-Loom / I like / Forget-Me-Not od Essence. Sú to veľmi zaujímavé, pekné a hravé farby, ktoré perfektne sedia k letnému počasiu. Pirodzene nemohla som vynechať nejaké dekorácie a spoločnými silami sme niečo vymysleli s kamoškou čo vyzerá perfektne :D A na tieto dekorácie som použila laky Essence- Sundancer a Gabriella Salvete- odtieň č. 102. Myslím si že tento malý experiment s farbami dopadol veľmi úspešne... Pozrite sami ;)
Neodputávaj sa nikdy od svojich ilúzií! Keď zmiznú budeš ďalej existovať, ale prestaneš žiť.
from the left (zľava) Gabriella Salvete- shade No. 102, Essence  Blossom etc...- I Like, Forget-Me-Not, Bloom-A-Loom, Essence- Sundancer

stars, butter and month
hviezdy, mašla a mesiac  

2 komentáre:

  1. strasne zlate take nezne ja mam z blossoms zorvna zlty:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. mne sa hned na prvy pohlad zapacili a aj nad zltym som premyslala ale nedavno som si kupila tak som nechcela dalsi ale aj ten vyzera velmi dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)