utorok 26. apríla 2011

Welcome Easter :)

Hi my sunshine,
I´m back from my amazing holiday and it´s very sad because I want to be there so much longer but i must go to school. It´s terrible feeling but the positive in this moment is my blog and you my darlings because this is my favorite place when i can write thing which is my hobby. So when Easter was now here I inspired little bit with this feast and i decorated my nails like a easter egg...I used just a 3 nail polish. 2 from Gabriella Salvete- shade No. 146 like base coat, GS- shade No. 129 and  from Essence- Sundancer on decoration. It´s dots and waves but it looks so beautiful and stylish and colors are funny and light, too. I think this nail design is for every woman, regardless on age. Oh I have to finish because learning don´t wait for me and tomorrow school is starting but for you other I join my favorite remix song Numb from Linkin park....
so bey bey sunshine ;)
Non schoale sed vitae discimus. - We don´t  learn for school but for life.  
Ahojte moje slniečka, 
som späť z mojich úžasných prázdnin a som veľmi smutná, pretože by som tam chcela ostať omnoho dlhšie ale musím ísť do školy. Je to hrozný pocit ale pozitívne je teraz môj blog a vy moji drahúšikovia, lebo toto je moje obľúvené miesto kde ja môžem písať veci, ktoré sú vlastne moje hobby. Tak keďže teraz tu bola Veľká Noc, inšpirovala som sa trocha týmto sviatkom a ozdobila som si nechty ako veľkonočné vajíčko... Použila som 3 laky na nechty. 2 od Gabrielle Salvete- odtieň č. 146 ako podkladový lak, GS- odtieň č. 129  a od Essence- Sundancer na dekoráciu. Sú to len body a vlnky ale vyzerajú veľmi krásne a štýlovo a  farby sú tiež zábavné a svetlé. Ja si myslím, že tento nechtový dizajn je pre každú ženu bez ohľadu na vek. Och, musím už končiť pretože učenie ma nepočká  a zajtra začína škola ale pre vás ostatných, pripájam môj obľúbený remix pesničky Numb od Linkin Park...
Tak pa pa slniečka ;)
Non schoale sed vitae discimus. - Neučíme sa pre školu, ale pre život.
moje super nechtíky :D:D
my perfect nails :D:D

Nevedela som odolať tej šálke taká chutná bola...;)
I couldn´t resist the cup was so tasty...;)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)