pondelok 30. mája 2011

Catrice & Gabriella Salvete

Hi my sunshine,
so i join again new article about nails and polish of course. :) Whereas today afternoon I had a farewell ceremony Saturday I decided that I did my new nails which had to be very elegant and it revive my outfit... So I selected the polish Gabriella Salvete- shade No.106 It´s beautiful bright cream color. Its consistency is liquid and I had to spread 2 coat because when I spread first coat on my nails I had some place where this polish was clear and didn´t cover all nail so I had to spread second coat, too.However you will be very careful because it´s possible that you must spread third coat that the nails will be perfect but believe me it´s worth it. :D The color look like a buttery but it has a touch of gold. It looks so good but I think this polish show its excellence and beauty the best when it stand in contrast with dark or darker color. So therefore i use the second polish Catrice- Lost in Mud. It´s dark brown color which evoked by the color of coffee. This polish is liquid but it doesn´t make any unwanted lines and details are make good especially for its consistency. Both this polish dry so fast but Gabriella Salvete polish dry a little bit faster than Catrice. With polish from Catrice I did on nails French manicure and some decorations on tangents for all designe. :D
For now it´s all and I hope that you´ll love this mani and you see my blog again... bey bey ;)

Ahojte moje slniečka,
tak dnes pripajám znova nový článk o nechtoch a lakoch pravdaže. :) Keďže dnes doobeda som mala rozlúčkovú v sobotu rozhodla som sa, že si spravím nové nechty ktoré mali byť veľmi elegantné a mali oživiť moje šaty...Tak som si vybrala lak Gabriella Salvete- odtieň č.106. Je to prekrásna svetlá krémová farba. Jeho konsistencia je tekutá a musela som si dať 2 vrstvy, pretože keď som si naniesla prvú vrstvu  na nechty, mala som miesta kde bol lak priesvitný a neprekryl celý necht tak som musela naniesť aj druhú vrstvu. Avšak musíte si dávať pozor pretože je možné, že budete musieť naniesť tretiu vrstvu aby nechty boli perfektné, ele verte mi stojí to zato. :D Farba vyzerá ako maslová, ale má nádych do zlata. Vyzerá veľmi dobre ale ja si myslím,že tento lak ukáže svoju dokonalosť a krásu najlepšie keď stojí v kontraste s tmavou alebo tmavšou farbou. Tak  preto som použila druhý lak Catrice- Lost in Mud. Je to tmavo-hnedá farba, ktorá pripomína farbou kávu. Tento lak je tekutý, ale nerobí žiadne nežiaduce čiary a detaily sa robia dobre najmä pre jeho konzistenciu . Obidva tieto laky schnú veľmi rýchlo ale Gabriella Salvete lak schne o trocha rýchlejšie ako Catrice. S lakom od Catrice som spravila na nechtoch francúzsku manikúru a nejaké ozdoby na ozvláštnenie celého dizajnu. :D
Tak na dnes je to všetko a dúfam, že sa Vám zapáči táto manikúra a pozriete si môj blog znova... ahoj ahoj ;)
It is easier to smash an atom than prejudice. (A. Einstein)
 Ľahšie je rozbiť atóm, ako predsudok. (A. Einstein)



my nails with polish from Gabriella Salvete ;)
moje nechty s lakom od Gabriella Salvete ;)

my nails again but with polish from Catrice :D
moje nechty opäť ale s lakom od Catrice :D



Finally Catrice & Gabriella Salvete 
And for a good night I join one song ;)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)