piatok 22. apríla 2011

sweet sweet cherry

Hi sunshines,
I didn´t wait when started the Easter holiday and this moment is here :D I´m very happy because  I have a little bit free time just for myself. Whereas I go on a hut in Liptov so I want to write here the new article before i´m going there. On these style I used like a base coat Gabriella Salvete- shade No.146 and then I made very cute cherries with polish Gabriella Salvete- shade  No. 102 and shade No. 129 but on the forefinger I drew just the cherries as you can seen on the picture. So when i made these things, I used matt top coap on the all nails. In the next step I gave on the edge the nail Glitter nail polish from Paris Memories No. 17 and on this polish I drew narrower strip polish from GS- shade No.129 and on this I used matt top coat. When I look on this It sound so hard but in fact it is very easy to make :D Ok sorry darlings but I must go to pack my clothes so have a nice week... :)
Idealist is a person who believes that he must believe.
Ahojte slniečka,
Nevedela som sa dočkať keď konečne začnú Veľkonočné prázdniny a treaz sú tu :D Som veľmi šťastná pretožš mám aspoň málo voľného času pre seba. Keďže idem na chatu na Liptov  tak som sem chcela napísať nový článok predtým ako odídem. Na tento dizajn  som použila ako podklad Gabriella Salvete- odtieň č. 146 a potom som urobila veľmi chutné čerešničky s lakmi Gabriella Salvete odtieň č. 102 a odtieň č. 129 ale na ukazovák som namalovala len čerešničky ako možete vidieť na obrázku. Tak keď som spravila tieto veci, použila som matný top coat na celé nechty. V ďalšom kroku som dala na okraje nechtov glitrovaný lak na nechty od Paris Memories č. 17 a na ten som ešte nakreslila užší pásik lakom od GS- odtieň 129 a na ten som dala ešte matný top coat. Keď sa na to pozerám znie to veľmi zložito ale v skutočnosti to je veľmi jednoduché spraviť:D Ok prepáčte ale musím si ísť baliť svoje šaty tak prajem Vám príjmný víkend...:)
 Idealista je človek, ktorý verí, že musí veriť.
to sú moje nechty s mojim parfémom :)
it is my nails with my perfume :)

To sú chutné nechty, nie??
It is so cute, is it?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)