nedeľa 17. apríla 2011

New design:)

Hi my sunshine
so early on you surely have noticed the change, that I wrote this article in English. Thus I decided to because i want to do my blog accessible for more people and also I want to  improve my language skills :D Ok, I think that was sufficient enough babble and embark on my new creation:) For this nail design I used my 2 new polish of spring/summer collection from Gabriella Salvete as a base coat I choose polish- shade No. 102, it applied very well, but it is a little bit liquid so you must be careful that you weren´t applied too much polishes :) However this polish is such nice cheerful spring shade and i would ask you to immediately these nails condemned, for many people are certainly very pink but on the nails look beautiful, young and fresh. On a decoration I used polish- shade No.146. It is a little abstract, but I think that the main is to be enjoyed  by another but especially me. Oh and I almost forgot as icing on the cake I paint the last polish matt top coat from Essence, because I like experiment and in the last time I please matt polish so why it doesn´t try and result??? Judge for yourself...:)
 Each of us is a little bit crazy. It all depends on the extent folly socially tolerated.
 Ahojte moje slniečka,
tak hneď zo začiatku isto ste si všimli zmenu ,že som tento článok napísala po anglicky. Takto som sa rozhodla pretože chcem sprístupniť môj blog pre viac ľudí a taktiež si chcem zlepšiť svoje jazykové znalosti :D No myslím že stačilo toľko obkecávania a pustím sa do môjho nového výtvoru :) Pre tento nechtový dizajn  som použila moje 2 nové laky z kolekcie jar/leto od Gabrielle Salvete ako podklad som si vybrala lak- odtieň číslo 102 nanášal sa mi veľmi dobre, je však trocha tekutý tak si treba dávať pozor aby ste nenaniesli príliš veľa laku :) Avšak je to taký pekný veselý jarný odtieň a chcela by som Vás poprosiť aby ste hneď tieto nechtíky neodsúdili, pre mnoho ľudí sú isto veľmi ružové ale na nechtoch pôsobí tento lak krásne, mlado a sviežo. :) A na dekoráciu som použila lak- odtieň číslo 146 je to trocha abstraktné, ale myslím si že postatné je aby sa to páčilo iným ale hlavne mne :D A skoro som zabudla ako čerešničku na torte som dala ako poslednú vrstvu matný top coat od značky Essence, keďže rada experimentujem a v poslednom čase sa mi zapáčili matné nechty tak prečo to nevyskúšať a výsledok?? Posúďte sami....:) 
 Každý z nás je tak trochu bláznom. Všetko záleží na spoločensky tolerovanej miere bláznovstva.
Zľava Gabriella Salvete- odtieň č.102, matný top coat a Gabriella Salvete- odtieň č.146 



toto sú nechty bez matného top coatu ,len taká malá ukážka :)
(thi is nails without matt top coat, such as small sample)

Tak a toto je už výsledok mojej práce...
(So this is already the result of my work)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)