streda 17. októbra 2012

Halloween challenge Day 5 XD

For today this is my last article sorry if I write here just shortly but it´s so late and I need to go sleep because I will not wake up XD so the 5th day topic was halloween freestyle.... it means that we have absolutely free hand in our creativity :D Maybe some of you just say oh my god this should be original??? But please be understandable because I want to do the Nightmare before the Christmas nails but I didn´t have any opportunity but now it is the best time.... So I will not have to drag out more time and here is my newest mani ^^ 

 Pre dnes je toto môj posledný článok tak sa ospravedlňujem ak budem písať len krátko, ale už je neskoro a potrebujem ísť spať, pretože ráno nevstanem XD takže piaty deň boal téma freestyle Halloween... to znamená, že my máme absolutne voľnú ruku v našej kreativite :D Možno niektorý z vás si povedia Oh  môj bože toto má byť originálne?? Ale prosím vás pochopte ma pretože ja som si chela urobiť nechty podľa filmi Predvianočná nočná mora, ale nemala som na to žiadnu príležitosť aale teraz je ten najlepší čas..... Takže nebudem už ďalej naťahovať viac čas a tu je moja najnovšia mani ^^






So what are you saying it´s good?? Maybe I think Sally is not the best but I really try to do my best ^^ 
Takže čo na to poviete je to dobré??? možno Sally nie je najlepšia, ale vážne som sa snažila robiť čo najlepšie ako viem ^^ 

For this mani I used/ pre túto mani som použila
- NYC No.272 Bowery Black
- Gabriella Salvete No. 148
- L´ORÉAL No. 302 Exotic Canaries
- Maybelline No. 52 Dark Plum
- PUPA No. M083
- PUPA No. M082
- Orly No.48660 VIP
- Gabriella Salvete No.114
- Essence No. 56 Got A Secret
- Ambima No. 1069
- Da Vinci No.101
- Catrice No. 220 Lost in the Mud



So I hope that everybody enjoy this 4 new articles and don´t be shy if you want just join this amazing Halloween challenge for more information click HERE and show yourself ^^ 
So good night/ morning/ afternoon my dear sunshines I´m happy that I can add here something and last but not at least here is one of my favorite song with my lovely band super junior ^^bey bey ^^

Takže pevne verím že každy si užil tieto moje 4 nové články a nehanbite sa AK sa chcete zapojiť do tejto úžasnej Halloweenskej výzvy pre viac info kliknite SEM a ukážte sa ^^
Takže dobrú noc/ráno/ poobedie moji miláčikovia. Som rada, že som sem mohla znova niečo hodiť a naposledy ale nie najmenej tu je jedno z mojich obľúbených videí a pesničiek od mojej milovanej skupiny super junior ^^ papapa ^^

  

2 komentáre:

  1. Ahoj!

    Nechcem netaktne spamovať, ale s kamarátkou robíme malý prieskum o lakovaní nechtov, pretože uvažujeme o otvorení e-shopu s lakmi a boli by sme vďačné aj za Tvoj názor. Tak ak máš chvíľku času, náš krátky dotazník nájdeš tu:

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?pli=1&formkey=dFl6UG5zdDBfSS0yQXFHLVh3dkJqSEE6MQ#gid=0

    Veľmi pekne ďakujeme! :)
    Dada & Barborka


    PS: Dokonalé halloweenske nechty, Jack sa strááášne vydaril! :)

    PPS: Si nechtová maniačka a ešte aj fanynka k-popu? :D Pekná kombinácia, aj keď ja som na Super Juniorov trochu zanevrela, lebo som sa zahľadela do chalanov z Big Bang :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahoj ďakujem veľmi pekne za pochvalu som rada, že sa páčia nechty ^^.... dotazník som vám vyplnila dúfam, že vám aspoň trocha pomôže aj môj názor :) hej hej a som k pop fanúšik síce len krátko ale velmi ma to dostalo a chlapcov z big bangu mam tiež rada sô super len u mna je moja srdcovka super junior si dajako neviem pomoct :) a este raz dakujem a dúfam že aj ostatné moje výtvori sa páčia :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)