streda 17. októbra 2012

Halloween challenge Day 3

So we can continue with 3rd day of this challenge. Topic for this day was Zombie... Uuuu I don´t know how to explain what I felt because after a long time I want to try something painted on my nails I don´t know if it is same or near for my base idea.... But for this mani I wanted to do the zombie girl according to the Sylvia Ji paint I give here the original paint and my mani and we can decided if it is similar or not but I really hope from my whole heart that you like it as much as me ^^

Takže môžeme ďalej pokračovať s tretím dňom tejto halloweenskej výzvy. Témou pre tento deň boli Zombie... Wuaaaa ani Vám neviem ako Vám mám vysvetliťako som sa cítila, pretože po dlhom čase som chcela vyskúšať jednu vec namaľovaťna nechty. Neviem síce či je to rovanké alebo blízko mojej pôvodnej myšlienke... Ale pre tieto nechtíky som chcela vyskúšať urobiť Zombie dievča, podľa maľby Sylvie Ji. Dám sem aj originálnu maľbu a moje nechty a môžete sa rozhodnúť či je to podobné alebo nie, aleja skutočne dúfam z celého môjho srdca, že tieto nechty budete mať radi rovnako ako ja ^^




I now it´s not same but sylvia ji paint was for me just like pattern and i try to transfer alike style on my nails ^^

Ja viem nie je to rovnaké ale obraz Sylvia Ji bo lpre mňa ako vzor a ja som sa snažila, čo najlepšie preniesť podobný štýl na moje nechty^^
 
For this mani I used/ Pre tút mani som použila:
-Gabriella Salvete No. 148
- Gabriella Salvete No. 114
- Gabriella Salvete No. 102
- Maybelline No. 52 Dark Plumb
- L´ORÉAL No. 602 Perle de Jade
- NYC No. 272 Bowery Black
- Ambina No.1069
And to remind I give here again the picture with topics and don´t forget everybody is welcome in this challenge and HERE is a link for those who will decide to join it ^^

A pre pripomenutie sem pridávam znova obrázok s témami a nezabudnite všetci ste vítaný v tejto Halloweenskej výzve a TU  je link pre tých, ktorý sa rozhodnú pripojiť ^^ 


  For wonderful continuation I add another beautiful song ^^  and GO GO to the third article with this handsome guy ;)
Pre nádherné pokračovanie pridávam jednu krásnu pesničku^^ a IDEME IDEME k tretiemu článku s týmto krásnym chlapom ;)

 
   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)