štvrtok 4. októbra 2012

Halloween challenge ^^ Day 1

Hi my beloved sunshines,
It´s so long time since when I wrote something here on my blog right?? I  hope that you forgive me this little break, but I had so much duties in school and I didn´t have so much time.... and in truth I was tired. ^^ However now I´m full of energy and at first I would like to join here my last mani. Like title say I join challenge which is perfectly fit to he season and it´s Halloween challenge. The main point is that all this month (therefore October ) I will make designs for nails according to the topic which you can see on the picture.(This is for those who by chance does not know about what is the challenge ) ^^

Ahojte moje milované slniečka,
To je už doba čo som sem niečo napísala však?? Dúfam, že mi odpustíte túto moju malú prestávku, ale mala som isté povinnosti v škole a nemala som veľa času...a popravde bola som aj dosť unavená. ^^ Avšak teraz som už plná energie a ako prvé by som sem rada pridala moju poslednú tvorbu. Ako už aj samotný titulok naznačuje zapojila som sa do jednej výzvy, ktorá  sa perfektne hodí k tomuto ročnému obdobiua to je Halloween-ska výzva. Jej hlavnou pointou je, že celý tento mesiac (teda Október) budem robiť motívy na nechty podľa témy ktoré môžete vidieť na obrázku. (Toto je pre tých ľudkov, ktorý náhodou nevedia o čom takéto výzvy sú) ^^


As you can see I´m little bit late with my first mani but I promise that  I will fix this my slip as soon as possible. :D I try my best to do suitable mani for the first day... so what do you say on my trick or treat many?? ^^  and of course everybody can join this challenge and for all information and joining just click HERE.

Ako si môžete všímnúť tak trochu meškám s mojou prvou manikúrou, ale sľubujem, že napravím tento môj sklz čo najskôr ako to bude možné. :D Snažila som sa najlepšie ako som vedela urobiť nechtový dizajn pre prvý deň... tak čo na to poviete ??? ^^ O a samozrejme každý sa môže do tejto Halloweenskej výzvy zapojiť a pre všetky informácie a pripojenie sa len kliknite SEM.

trick or treat?? just choose XD

 So Good night and I wish you beautiful dreams my sunshine... and for better sleep I join one of my favourite song but don´t laugh because a few months ago  I start to listening K-pop...and this is my favourite group Super junior (I love them <3) and I hope that you enjoy them as much as I myself ^^ So bey bey yet :*

Takže dobrú noc Vám prajem a krásne sny moje slniečka... a pre lepší spánok Vám pripájam jednu z mojich obľúbených pesničiek, ale nesmejte sa pretože pred pár mesiacmi som začala počúvať K-pop... a toto je moja najobľúbenejšia skupina Super junior (Skutočne ich zbožňujem <3) a dúfam, že si užijete počúvanie ich pesničky tak ako ja.^^ Tak papapa zatiaľ :*



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)