streda 17. októbra 2012

halloween challenge Day 2

Hi my sunshines,
Like usually I´m late with everything but like somebody very wise once say ,,better late than never." ;) So today I add here my 3 past manis and one which I do just today. But before I start.... Everybody just sit pretty comfortably with coffee or tea and I hope you will enjoy my article and mani ^^
So the 2nd day was connected with a typical Halloween symbol with a black cats... I must admit that I did this mani little bit earlier when I good remember.. I did it one week earlier on my amazing roommate nails but I think it fits for this opportunity... against the fact that I do it before challenge so. For better imagine what I committed on my cute roommate nails here are pictures ^^

Ahojte moje slniečka,
ako obvykle zase meškám zo všetkým,ale ako niekto veľmi múdry raz povedal: ,,lepšie neskoro ako nikdy." ;) Takže dnes sem hodím 3 moje minulé nechtíky a jedny, ktoré som si dokončila len dnes.Ale predtým ako začneme.... urobte si pekné pohodlíčko s kávičkou alebo čajíčkom a dúfam, že sa Vám budú páčiť dnešné moje články a nechty ^^
Takže druhý deň bol spojený s typickým Halloween-skym symbolom a to s čiernymi mačkami...Musím sa však priznať že tieto nechty som robila trošička skorej ak si dobre pamätám... tak to bolo asi o týždeň skôr na nechtíky mojej super spolubývajúcej ale myslím si, že sa akurát hodia l tejto príležitosti... napriek faktu, že som ich robila pred touto výzvou. Pre lepšiu predstavu toho, čo som vyviedla na nechtoch mojej milej spolubývajúcej, tu sú obrázky ^^



What do you think about these cats?? You are like it, right?? ^^ Out of curiosity for those of you who like some of my nail polishes which I used: like base polish by PUPA No. M112 and PUPA No. H154 and for the cats eyes I use 302 Exotic Canaries by L´ORÉAL. 
So if you like it and you want to join this really interested challenge HERE is a link and plus I add here the image on which is the individual topics for the day.
 Čo poviete na tieto mačičky?? Páčia sa Vám všakže?? ^^ Pre zaujímavosť tých z Vás, ktorým sa zapáčil niektorý z mojich lakov, ktoré som tu použila: ako podklad som použila PUPA No. M112 a PUPA No.H154 a na oči mačiek som použial 302 Exotic Canaries od LÓRÉAL
Tak a ak by ste sa chceli zapojiť do tejto úžasnej výzvy TU je odkaz a plus pridávam obrázok, na ktorom sú vypísané jednotlivé témy pre daný deň.


Ok so this is my 2nd day from challenge and because today I add here the other tree articles for a better mood... I join one from my favorite song ^^ 
Ok takže toto je môj druhý deň z Halloweenskej výzvy a keďže dnes sem pridám ešte tri články, tak pre lepšiu náladu... Pridávam sem jednu z mojich obľúbených pesničiek ^^


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)