piatok 26. augusta 2011

Gabriella Salvete & Astor vs. Essence & Ltd.

Hi my sunshine,
I don´t know whether the other enjoying the beautiful summer weather which finally ,,stray" here, but I love it. :D You may ask why I am happy like a child? Because this month it seemed here like in the fall. However I must admit that the temperature are even intolerable and it´s best each to water... Anyway you don´t worry I didn´t forget on my nails and I created a new design. Today I join here two nail art because one is my recent nail art and second is fully new design. So the first nail I made when I have little time after cleaning.

Ahojte moje slniečka,
Neviem či sa aj iný tešia z prekrásneho slnečného počasia, ktoré konečne zablúdilo sem, ale ja ho milujem. :D Možno sa pýtate, prečo sa teším ako dieťa? Pretože tento mesiac to tu vyzeralo ako na jeseň. Avšak musím uznať, že teploty sú neznesiteľné a najlepšie je každému pri vode...Každopádne nemusíte sa obávať, nezabudla som na moje nechty a vytvorila som nové dizajny. Dnes sem pripojím dva nail art-y, pretože jeden je môj predchádzajúci nail art a dtuhý je môj úplne nový dizajn. Tak prvé nechty som robila, keď som mala trocha času po upratovaní.


Silver & dark Blue ;)
 This are only creations which I did per hour and it was a fun when I did it. I use like a base coat Gabriella Salvete- Shade No.118.As each polish from Gabriella Salvete this is so good, liquid polish. On the picture I had 2 coat because I think that one coat was inadequate and the polish from Astor(Sorry but I don´t find this polish name) is absolutely perfect. It´s dark blue  which is amazing on the decoration. On my nails were so simple patterns like for example: music,eye, gomoku , etc. And I tried to do different pattern for every one nail And here is picture on my second hand :)

Tu sú výtvory, ktoré som spravila za hodinu a bola to zábava, keď som to robila. Ako podkladovú vrstvu som použila Gabriella Salvete- odtieň č. 118. Ako každý lak od Gabriella Salvete je to veľmi dobrý, tekutý lak. na obrázku mam dve vrstvy pretože som si myslela, že jedna vrstva je nedostačujúca a lak od Astor(Prepáčte ale nenašla som názov tohto laku) je absolútne perfektný. Je to tmavá modrá, ktorá je úžasná na dekoráciu.  Na mojich nechtoch boli tak jednoduché vzory ako napríklad: noty, oko, piškvorky, atď. A pokúsila som sa robiť rôzne vzory na každý jeden necht a tu je obrázok mojej druhej ruky :) 
Pridať popis


 Now is coming  rival those nail art and you ask what it is?? And the answer is my new romantic nail art which I made this Monday when I remember good :D I want to do something what is very delicate and romantic. I don´t know why but I had a mood for this style. :D I must stop to watching a lot of romantic movies. :D But to the point here is my second nail art. ;)

Teraz  prichádza súper tohto nail art-u a pýtaš sa čo to je?? A odpoveď je môj nový romantický nail art, ktorý som urobila tento pondelok, keď si dobre spomínam :D Chcela som spraviť niečo čo je veľmi jemné a romantické. Ja neviem prečo, ale mala som náladu na tento štýl. :D Musím prestať pozerať toľko romantických filmov. :D Ale k veci tu je môj druhý nail art. ;)


So like a base coat I used Essence Blossom etc.- Bloom-A-Loom. About this polish I wrote in previous articles HERE and on the decoration I used:
 Tak ako podkladový lak dom použila Essence Blosom etc.- Bloom-A-Loom. O tomto laku som písala v predošlých článkoch TU a na dekoráciu som použila: 
Cosmetica Fanatica- from Party collection, 
L´OREAL- Star Magnet,
Maybelline- Pink Graffiti
Maybelline- Punky Orange
Gabriella Salvete- Shade No. 102
Gabriella Salvete- Shade No. 114
Gabriella Salvete- Shade No. 153
An here is a picture :D

So from left/ Z ľava Gabriella Salvete (GS)- Shade No. 114, Cosmetica Fantastica- Party collection, Maybelline- Pink Graffiti, L´OREAL- Star Magnet, Maybelline- Punky Orange, GS- Shade No.153, GS- Shade No. 102  

So that creates you like more? ;)
Takže ktorý výtvor sa Vám páči viac? ;) 

And for the beautiful dreams one nice and romantic lullaby. Bey Bey sunshine :*
A pre krásne sny jedna príjemná a romantická uspávanka. Pa Pa slniečka :*
 
 

1 komentár:

  1. Thanks for visiting my blog. Your nails are amazing, it's like artwork!
    have a great weekend!

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)