sobota 15. októbra 2011

Big thanks for gift :)

Hi sunshines,
I know that I thank you little late, but the university is my entertainment and time killer :D but as it is said better late than never or not?? ;) But I want to thanks for the gift which I won in the giveaway which organized NAILS MANIAC. And also to ask about what I won? So one of my won was two polish one is s-he- 378 Quick Dry and Maybelline Forever strong PRO- 14 Silver Plum, three samples of lipstick by Avon but I forgot to see their names so I´ll join them here tomorrow. It is that my head hold water. :D Than I won lip salve by Labello - Pearl & Shine, too and like a bonus I gave a samples of  face creams. Did you see me when I received the package in hand I was like little kids at Christmas, you know, with such luck in their eyes. :D  So once again big thanks and We´ll see here later darlings ;)

Ahojte slniečka,
Viem, že ďakujem trocha neskoro, ale vysoká je môj zabijak  času a zábavy :D ale ako sa hovorí lepšie neskoro ako nikdy alebo nie?? ;) Ale chcela by som poďakovať za darček, ktorý som vyhrala v súťaži, ktorú organizovala NAILS MANIAC. A isto sa pýtate čo som to vyhrala? Takže jedna z mojich výher boli dva laky jeden s-he- 378 Quick dry a Maybelline Forever strong Pro- 14 Silver Plum, tri vzorky rúžov na pery od Avonu ale zabudla som pozrieť ich názvy takže tie sem pripojím zajtra. To je tá moja hlava deravá.  :D Potom som tiež vyhrala balzam na pery od Labello- Pearl & Shine  a ako bonus som dostala vzorky krémov na tvár. Mali ste ma vidieť, keď som tento balíček dostala do ruky bola som ako malé deti na vianoce, viete s takým svetielkom šťastia v očkách. :D Takže ešte raz jedno veľké ďakujem za darčeky a my sa vidíme neskôr zlatíčka ;)

and this is my win :D 

 And one song for a better day my favourite in these days ;)
A jedna pesnička pre lepší deň moja obľúbená v týchto dňoch ;)

1 komentár:

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)