pondelok 15. augusta 2011

Sponging Technique

Hi my sunshines,
already passed for almost a month what I added here something...Really sorry but I was one of the people who caught the virus in the laptop and than my Laptop charger is ruined so i had ,,interesting" moth :D However at this time I did some nail arts and after long time I used the sponging technique which I didn´t do first time. ;) This technique is so easy and you just need some a sponge and when you want to try this HERE.  It is instruction according to which it can handle left rear... So here are some pictures with this technique it´s very easy and it looks so beautiful... ;) and soon we see again :*
Bey Bey sunshines :)

Ahojte slniečka,
už prešiel takmer mesiac čo som sem niečo pridala... Vážne sa ospravedlňujem, ale bola som jeden z ľuďí, ktorý chytili vírus do notebook-u a potom sa moja nabíjačka na notebook zničila takže som mala ,,zaujímavý" mesiac :D Avšak za tento čas som robila nail art a po dlhom čase som používala špongiovú techniku ktorú som nerobila prvý-krát. ;) Táto technika je veľmi jednoduchá a potrebujete na to len kúsok špongie a keď si to chcete vyskúšať TU. Je to návod, podľa ktorého to dokážete spraviť ľavou zadnou... Tak tu sú nejaké obrázky s touto technikou je to veľmi jednoduché a vyzerá to prekrásne...;) a onedlho sa vidíme znova :*
 Pa Pa slniečka 

"Peace is not something what you desire, but something you create, what we are doing what you are and what we distribute."
"Pokoj nie je niečo, po čom túžite, ale niečo, čo vytvárate, na čom pracujete, čím ste a čo rozdávate."
polishes which I used/ laky, ktoré som použila:
Maybelline Colorama- Blackberry
Gabriella Salvete- shade No.114
Maybelline Colorama- Pink Graffity
Gabriella Salvete- Shade No.102
Maybelline Colorama- Punky Orange

and the second nails/ a druhé nechty:
L´OREAL- Star Magnetic
Catrice- Levanderlicious

I wish you a wonderful day :* :D
Prajem krásny deň :* :D

1 komentár:

  1. No páni, to je skvěle barevný blog! A hemží se to tu sluníčky... ;-). Nehty pohádkově krásné :-*
    Príma letní podvečer vinšuje Vivi

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)