streda 20. júla 2011

Catrice&Essence (jing and jang)

Hi my sunshine,
excuse me for a long pause but I had so many worries with application to the university and the search summer jobs but finally I have time to write the article here ;) and I´m happy that I can again get to full of nails. So I did nails my friend and it´s very easy style. ;) I use two polish from Catrice- 520 Apropos Apricot and from Essence Blossom etc...- 04 Bloom-A-Loom. I wrote about the polish Essence Blossom etc...- Bloom-A-Loom already in an earlier article when I used it but the new in my ,,polish˝ family is Catrice- Apropos Apricot... This polish is a beautiful pastel orange color which is soft. However it is so liquid and when you want to use just this polish you must apply two or tree coats that polish is good visible. So this is my new creation and don´t worry I will have much to add new things here. So good night my darlings :*

Ahojte moje slniečka, 
 prepáčte i moju dlhú odmlku, ale mala som veľa starostí s prihláškou na univerzitu a s hľadaním letnej brigády ale konečne mám čas napísať sem článok ;) a som rada, že sa opäť môžem venovať naplno nechtom. Tak ja som robila nechty mojej kamoške a je to velmi jednoduchý style. ;) Použila som dva laky od Catrice- 520 Apropos Apricot a od Essence Blossom etc...- 04 Bloom-A-Loom. o laku Essence Blossom etc...- Bloom-A-Loom som písala už v predchádzajúcom článku keď som ho použila, ale novinkou v mojej ,,lakovej˝ rodiny je Catrice- Apropos Apricot... Tento lak je prekrásne pastelovo- oranžový, ktorý je zároveň jemný. Avšak je veľmi tekutý a keď ho chcete použiť len samostatne musíte aplikovať dve alebo tri vrstvy, aby bol lak dobre viditeľný. Tak toto je môj nový výtvor a nebojte sa budem sem už viac nových vecí pridávať. Tak dobrú noc miláčikovia :*

"Aim for the moon. Even if you miss, you'll find yourself in the stars. "
“Mierte na mesiac. Aj keď netrafíte, ocitnete sa vo hviezdach.” 
so this is my new creation/ tak toto je môj nový výtvor
one flower :) / jedna kvetinka :)

jing&jang











1 komentár:

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)