utorok 22. februára 2011

Moje prvé krôčky

Ahojte slniecka:)
som rada, že ste nakukli práve do môjho blogu :) aby som objasnila tak v skratke čomu sa venujem je to nail art a designe :) zbožnujem laky, ale najmä tie diela, ktoré sa s nimi dajú na nechtíkoch vyčariť:) keďže je toto môj prvý článok, ktorý píšem tak by som rada začala s mojimi prvými výtvormi až doteraz nebojte sa nie je toho žiadne kvantum možno len pár cca 10 a trocha viac :D:D

ach toľko spomienok môj prvy výtvor a toľká pýcha na ne keď som ich dokončila :) 

moja milovaná tetuška bola mojim prvým pokusným králikom ,ale bola úžastná a veľmi ochotná:*

no nie je to to najlepšie čo viem spraviť, ale snaha bola a odvtedy som sa poučila
veď človek sa učí z vlastných chýb, no nie? ;) 

čistá jednoduchosť nič náročné a stačilo mi k tomu jedno špáratko :D

hmm tá ružová je bohovská milujem farby ale najmä tie výrazné...

toto sa podujala moja najkamoška a našťastie sa jej to páčilo čo som bola veľmi rada:) 

tak toto bolo jedno z diel ktoré som zbožňovala strašne dobre to vyzeralo :) 

tuto som sa trocha pohrala ozdobila nechty aj vďaka mojmu tenkému štetčeku :)

znovu moja najkamka:) no prosto jednoduchosť:) 

toto mi sice dlho nevydržalo ale to asi preto že to malo viac vrstiev a pri upratovani mi bol konec :D 

tak toto bol silvester trocha som sa nudila tak som robila nechtíky čistá improvizácia

toto sú moj tlapy :D občas musím staviť aj na jednoduchosť veď v tej je sila 
a toto je stale silvester a ďalšia kamoška no čo dodať:D


tak a toto už sú troška zložitejšie vecičky ale stále si to vie spraviť každý aj sám doma :)
och tie mašličky no to je úžas chvilku mi to trvalo al myslím si že efekt je super....inak malo to byť trocha aspoň Valentínske tak preto sú také ružové :) 

tak a toto je moje posledné dielo ktoré sa mi strasne moc pačilo takže dúfam, že vás moja praca aspoň trocha inšpirovala a musite uznať že na toho polroka čo sa tomu venujem aspoň malý postup tam je :)



takže toto je jeden z mojich posledných výtvorov ktoré som si robila na ples :) 

toto bolo robene kamoske kdežto nechcela prezdobene nechtáky tak vďaka par ľuďom odtiaľto a videám z youtube som dala dohromady niečo zaujimave :) 


a to o je posledné dielo stálo to za to ten čas čo som s tým robila :) 
tak keďže mam strašne rada citáty musíte sa asi zmieriť s tym že jeden vám sem šupnem na koniec....dá sa povedať, že je povzbudivý, ale každý to môže vnímať inak:) 
Môžeš mi zobrať všetko, ale sny nie.(anonym)

4 komentáre:

  1. Vitaj, medzi lakovacimi fanatikmi! Som rada, ze je tu dalsia Slovenka :-)
    A tie tvoje plesove nechtiky su skvele!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem velmi pekne za privitanie :) a male tajomstvo aj vdaka tebe som sa nato dala...a dakujem za radu so stetcekmi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozri ked sa ti to nepaci nemusis to vobec pozerat ja to nikomu neprikazujem

    OdpovedaťOdstrániť

Ahojte ľudkovia,

budem rada ak mi napíšete vaše názory, myšlienky a postrehy vďaka, ktorým sa budem vedieť zlepšovať a hlavne veľmi rada si s vami popíšem.

tak smelo do toho slniečka :)